Skip to content

Room 4 Kidz Blogg www.room4kidz.se

GÖR PLATS FÖR BARNEN!

Jag har så fantastiskt roligt när jag håller på med webbshoppen! Lägger in artiklar, flyttar runt på text och bilder och jag hoppas hoppas det blir bra! Nu är det bara den där lilla grejen ”lansering” … hm … men det tar vi imorgon! Ny dag, nya tag!

Det är LEKA Swedens grejer som först ligger ute. Inte de från deras ritbord men oj vad de hade varit roligt det med! Och jag har fixat ett par fina erbjudanden med superpriser på ett par saker – ta en koll!

Och så har jag hört av Prinskronan som även de har en skicka-direkt-till-kund-service! Det gäller för ett antal barnvagnar och lite Pinolino … och deras sortiment går inte av för hackor! Det ser vi fram emot – kommer till jul! Eller lite efter. Det beror på. Ja, den där Lanseringen!

Taggar:

