Skip to content

Room 4 Kidz Blogg www.room4kidz.se

GÖR PLATS FÖR BARNEN!

Hur fixar man ett bra kalas? Med lite planering!
– håll koll på de inbjudna och föräldrar
– schema av någon sort
– alla atteraljer färdiga
– prata igenom med barnet vad och när ni ska göra grejerna

Det har ju blivit otroligt populärt med tema på sitt kalas; pirat, prinsess, Pippi … ja, vad som helst! Fråga födelsedagsbarnet, de kanske har egna idéer som Rymden, Simhallen eller något annat spännande!

Inbjudningar är roliga att göra – tycker vi föräldrar. Barnen tycker inbjudningslistan är roligare har jag märkt. Sen spelar det inte så stor roll när själva dagen närmar sig !

Här är lite temaförslag som jag hittat på nätet:

Ja, så har jag gottat mig lite i det här – det är ju ändå rätt kul! Och är det inte dags för piñatas i Sverige snart?! http://www.birthdayinabox.com Ja, så barnen för utlopp för sin energi menar jag?!

bild från birthdayinabox.com

Taggar:

