Skip to content

Room 4 Kidz Blogg www.room4kidz.se

GÖR PLATS FÖR BARNEN!

Men herregud så kul det är på mässa! Jag njöt i fulla drag – dock ensam! Nästa år lottar jag ut ett par med-följarbiljetter så jag slipper gå själv! Fast det gick ju bra (speciellt att hitta ledig plats att äta på).

Jag träffade mina leverantörer – och en ny! Det är så spännande med nya kontakter. Få se få se vad som händer … men Prinskronan har plockat upp ett helt säng-koncept från Suwem – klicka på loggan nere och kolla in kollektionerna ”Basic” och ”Fööniks” (jag vet – lite lustigt namn, någon som vet varför? Fööniks alltså, Basic är ett rätt vanligt produktnamn).

Något som jag blivit så imponerad av är Designboom som är en slags bazaar för 40 designers världen över – och wow (!) vilka idéer (länk) ! Och den här såldes för 40kr! Jag kan avslöja att han sålde mest … (shoppen länk)

… och läs vidare på webbshoppens mässrapportsida!
Se länk i högermenyn ”Mässa 2011” på hemsidan

Jag kan ju inte låta bli att lägga lite under ”På G” också!
In å kika nu!


Taggar:,

